Printannoncer fortsætter den digitale vækst

Printannoncer fortsætter den digitale vækst

Siden lanceringen af Jysk Fynske Medier P/S annonceprodukt e-avis+, er udviklingen i både antal annoncer der er klikbare i vores e-aviser – samt de faktiske klik på de respektive annoncer, øget betragteligt.  

Antallet af klikbare annoncer over 30 dage er steget til 18.8 millioner visninger – og resulteret i 64.500 klik til Jysk Fynske Medier’s printannoncører. CTR er 0,35! Det er en CTR som overstiger display kampagner med data targeting. 

Succesen bliver fra årsskiftet suppleret med yderligere tiltag, der skal forbedre annoncørernes engagement med Jysk Fynske Medier yderligere. Det kan både annoncørerne og vores øvrige kunder se frem til. 

Jysk Fynske Medier’s e-aviser  skiller sig ud på det danske mediemarked for kommercielle produkter. Alle dags – og ugeaviser tilbyder E-avis Plus produktet til samtlige printannoncører.

Yderligere information om Jysk Fynske Mediers E-aviser og App’en Nyhedskiosken, kan rettes til Produktchef Per Gylling via e-mail pgy@jfmedier.dk  eller på telefon: +45 2010 5401

Du kan læse mere om produktet her.