Højere kommerciel relevans i Nyhedskiosken

Højere kommerciel relevans i Nyhedskiosken

NyhedskioskenJysk Fynske Medier’s DMP projekt har igennem de seneste måneder trawlet igennem adskillige websites og apps. Nu er turen kommet til Nyhedskiosken.

Den nyeste version af Nyhedskiosken der frigives i dag, er udover optimering af SoMe tools på de gratis publikationer og forbedrede arkivvisninger, blevet beriget med implementering af scripts fra Jysk Fynske Medier’s DMP platform.

Implementeringen af DMP i Nyhedskiosken – vil på lige fod med de øvrige Jysk Fynske Medier websites og apps, vil på sigt forbedre brugeroplevelsen kommercielt såvel som redaktionelt. Igennem brugergenkendelse og brugeradfærd, bliver  læserne præsenteret for relevante digitale kampagner og indhold. Til glæde for både annoncører og læsere.

Implementeringen vil ligeledes betyde, at kommunikation til abonnenter direkte i Nyhedskiosken – og igennem andre kanaler, bliver yderligere målrettet og opnår højere relevans.

 

Kontakt
Produktchef  Per Gylling (Nyhedskiosken) – 20105401
Kommerciel Dennis Vesti Brorsen (DMP projektet) – 21489757