Nyheder

Vi vil løbende orienterer om produktopdateringer, forbedringer på både desktop og i Appen Nyhedskiosken, her. 

Printannoncer fortsætter den digitale vækst

Siden lanceringen af Jysk Fynske Medier P/S annonceprodukt e-avis+, er udviklingen i både antal annoncer der er klikbare i vores e-aviser – samt de faktiske klik på de respektive annoncer, øget betragteligt.   For første gang nogensinde er antallet af klikbare annoncer over 30 dage vokset til 64.500 klik til Jysk Fynske Medier’s printannoncører. CTR er …

Se mere...

Ny digital rekord for printannoncer

        Print til Digital produktet – E-avis+ der tilbydes af Jysk Fynske Medier P/S til alle annoncører der indrykker annoncer i vores printprodukter,  sætter igen for marts måned 2018 ny rekord i antal clicks til annoncørernes hjemmesider eller Facebook profilsider.  I marts måned 2018 nåede antallet af klikbare annoncer i både dag …

Se mere...

Printannoncer sætter ny digital rekord!

Print til Digital produktet – E-avis+ der udbydes af Jysk Fynske Medier P/S, sætter ny rekord i antal digitale annoncevisninger. Printannoncer der har været beriget med links til vores annoncørers hjemmesider og landingpages, har været vist over 16 millioner for vores læsere i de mere end 60 digitale E-aviser. I samme periode har de selvsamme …

Se mere...

Tilbudsaviser – nu også i Nyhedskiosken

Nyhedskiosken udvider tilbuddet til læsere Som noget ganske nyt udvides produktportefølgen nu i Jysk Fynske Medier’s App – Nyhedskiosken med tilbudsaviser fra en lang række af danmarks største detailkæder. De mange tusinde læsere der dagligt læser deres avis eller hver uge tjekker ugeavisen, får således mulighed for, i samme app, at se de seneste tilbud …

Se mere...

Højere kommerciel relevans i Nyhedskiosken

Jysk Fynske Medier’s DMP projekt har igennem de seneste måneder trawlet igennem adskillige websites og apps. Nu er turen kommet til Nyhedskiosken. Den nyeste version af Nyhedskiosken der frigives i dag, er udover optimering af SoMe tools på de gratis publikationer og forbedrede arkivvisninger, blevet beriget med implementering af scripts fra Jysk Fynske Medier’s DMP …

Se mere...

Succes med nyt E-avis annonceprodukt

Efter Jysk Fynske Medier’s implementering af E-avis Plus produktet i juli måned 2016 – på både desktop og i Appen Nyhedskiosken, har antallet af kliks fra de nu aktive annoncer i e-aviserne, netop rundet 50.000 på én måned.  Produktet E-avis Plus er et væsentligt element i strategien for Jysk Fynske Medier P/S ambitioner om, kontinuerligt …

Se mere...

40.000 nye leads fra Jysk Fynske Medier’s E-aviser til annoncørerne

Siden juli måned 2016 har Jysk Fynske Medier P/S tilbudt printannoncørerne i dags – og ugeaviser, at få beriget deres kampagner med et link i E-avisen. Alle annoncører får tilbudt denne mulighed i forlængelse af deres kampagnebooking. Produktet hedder E-avis Plus. Jysk Fynske Medier’s E-aviser  skiller sig ud på det danske mediemarked for kommercielle produkter. …

Se mere...

Sektionsoversigt på E-aviser på PC’er

I bestræbelserne på, løbende at forbedre læseoplevelsen af E-avisen – og de mange sektioner der flere gang om ugen er med i de daglige aviser, implementerer Jysk Fynske Medier P/S d. 15.december 2016 en sektionsoversigt på forsiden af dagens E-avis. Abonnenterne får nu et hurtigt overblik over det store omfang af indhold i de daglige …

Se mere...

Semantic Zoom – Det læserne læser

Fra antagelse til viden Med den nyeste opdatering af App’en Nyhedskiosken og vores E-avis på desktop, implementerer Jysk Fynske Meider P/S som de første i Danmark en metode, der ved hjælp af Google Analytics, giver redaktører, udviklere oag andre stakekholders eksakt viden om, hvad der bliver læst i e-avisen. Det gælder både på desktop og …

Se mere...

FAQ & Kontakt

Har du som abonnent problemer med at logge in på E-avisen eller i Appen Nyhedskiosken, anbefaler vi, at du lige læser vores FAQ først.

Er problemet forsat ikke løst, så kontakt vores kundeservice. De er tilgængelige alle hverdag mellem kl. 08.00 og 15.00.