Digitalt indstik

Et nyt og eksklusivt annonceprodukt til de digitale udgaver af Jysk Fynske Mediers e-aviser på både desktop, tablets og mobiltelefoner.

Vi kalder det Digitalt Indstik.

Indstikket vises eksklusivt mellem to opslag i den valgte udgivelse som kampagnen er bestilt til. Når der bladres frem til indstikket, overtager annoncen hele skærmen så budskabet umuligt kan overses. Ved et tryk på det digitale indstik rammer læseren din hjemmeside – eller hvor du ønsker læserne skal ledes til. Du bestemmer!

Salgs & Infomateriale – Update 21.02.2017

NYT Digitalt Indstik (RICH MEDIA – Præsentationsmateriale)

Digitalt Indstik – Salgsmateriale

Digitalt Indstik – FAQ (Booking, Priser, Workflow etc.)

HTML5 RichMedia Indstik (Som bliver booket i Adform)

Digitalt indstik

Hvilke platforme understøttes?
Desktop, Mobil og Tablet (IOS og Android)

Kan der bookes til alle dagsaviser, ugeaviser og magasin titler?
Ja, og til alle platforme.
(Bemærk at materialet skal passe til de forskellige devices og såfremt indstikket også bookes til devices – skal der laves et landscape og Portrait version). (Læs mere om materiale og formater længere nede).

Booking til én eller flere udgivelsesdatoer
Når indstikket bookes, vælges de udgivelsesdatoer indstikket skal være aktivt.

  • Skal indstikket være aktivt i den kommende udgave vælges den specifikke dato for udgivelsen.
  • Skal indstikket være aktivt i de kommende 4 udgivelser, vælges de 4 kommende udgivelsesdatoer.

(Husk at Ugeaviser udkommer én gang ugentligt og har udgivelsesdag tirsdag/onsdag. Enkelte har lørdags udgivelser som bookes særskilt).

Kan der bookes så man eks. KUN rammer iPhone (og Android) læsere?
Ja! Man kan også vælge KUN at ramme Android eller KUN Desktop brugere.

Hvor ofte vises annoncen i e-avisen – og kan det tilpasses?
Det er vigtigt at der IKKE bookes på frekvens, men efter FAST SIDETAL.  Alle digitale indstik (kan) skal derfor bookes til at vises fast efter side 3, 9 eller 15 på dagblade og ugeaviser.

Hvor mange Digitale Indstik kan der bookes pr. titel?
Indstillingen er maksimalt  2 indstik pr. dagbladstitel. Og maximalt 3 indstik pr. ugeavistitel.

Eksempler på Digitalt Indstik i Ugeavisen Odense d. 3. maj 2017 (Efter side 3, 9 og 15) OG ligeledes i Ugeavisen Odense d. 10.maj 2017 (Efter side 3, 9 og 15) 

Eksempel på Digitalt Indstik i Nyhedskiosken:
Åbn Nyhedskiosken, vælg Ugeavisen Odense som favorit. Åbn udgaven fra d. 03.05.2017

Bookingflow – Checkliste
Nedenstående checkliste igennem skal gennemgås (Gælder i øvrigt alle produkter):

  • Hvilke publikation(er) skal indstikket bookes til
  • Hvilken dato? (Bemærk at ugeaviser kører hver tirsdag/onsdag)
  • Hvor længe skal indstikket være tilgængeligt/synlig i den – eller de publikationer kunden ønsker?
  • Annoncens budskab, ønsker til grafisk identitet skal være så specifikt som muligt.
    • Kunden modtager senest 4 dage efter konsulentens booking i Adbuilding eller gennem bannerproduktion@@jfmedier.dk materialet til 1. korrektion).
    • Korrektionsgangen kører direkte mellem AdOps og kunden
    • Ved manglende tilbagemelding fra kunde, er det konsulentens opgave, at tage kontakt. Konsulenten bliver i de tilfælde kontaktet af AdOps.